Training Storytelling – 1 dag

Als je aan de slag wilt met content marketing is storytelling onmisbaar voor succesvolle content strategie. Met een goed verhaal kun je je onderscheiden. Een goed verhaal raakt en inspireert je als ontvanger. Maar hoe creëer je nu een goed verhaal? En hoe ga je dit verhaal vervolgens laden door middel van content en online media? Dat is exact waar we mee aan de slag gaan tijdens de training Storytelling. Je gaat je eigen ‘story’ in woord en beeld creëren. Je leert welke verhaalelementen je nodig hebt om een krachtig verhaal te bouwen. Daarnaast is er uitgebreid aandacht voor de technieken die je kunt gebruiken om een compleet, inspirerend en krachtig verhaal voor je eigen organisatie neer te zetten.

Direct inschrijven of een optie nemen

Je leert:

  • Wat de basiselementen zijn van storytelling;
  • Hoe je jouw story kunt laten aansluiten op de verschillende fasen van de customer journey;
  • Met welke technieken, beeld en verhaalelementen je jouw verhaal vormgeeft;
  • Hoe je storytelling integreert in je contentstrategie en communicatieaanpak;
  • Uiteraard ga je ook concreet aan de slag! Je leert storytelling concreet in de praktijk toe te passen en een eigen ‘story’ te ontwikkelen.

Voor wie is de training storytelling bedoeld?

De training Storytelling is bedoeld voor iedereen die zich bezighoudt (of wil gaan houden) met storytelling en een krachtig verhaal wil overbrengen over zijn of haar organisatie.

Data en locaties

Onze trainingen bieden we aan op locatie aan de Kerkerinklaan 66 2071 RM Santpoort-Noord. Mocht je een opleiding liever online willen volgen dan is dat uiteraard mogelijk. Ook kun je de opleiding met meerdere collega’s volgen in een incompany traject. Wil je meer weten over de mogelijkheden die we bieden? Neem dan even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Direct inschrijven of een optie nemen

Kosten

De totale opleiding kost € 395,- voor 1 dag (exclusief 21% btw).

Ook incompany te volgen

Alle trainingen uit ons open aanbod kunnen ook specifiek voor jouw organisatie worden georganiseerd op de door jou gewenste locatie en tijden. Wil je hierover meer informatie ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Over de trainer

De opleiding wordt gegeven door Linda Hovestad.  Als consultant helpt Linda organisaties met het ontwikkelen van proposities vanuit inzichten die opgehaald worden bij de klant zelf met behulp van verschillende creatieve technieken en tools zoals de empathy map, customer journey, persona’s, het value proposition canvas en het business model canvas.  Voor creatieve sessies en workshop maakt Linda gebruik van appreciative inquiry en serious gaming. Design thinking is de overkoepelende methode om te komen tot strategieën, concepten en verhalen. Linda neemt uitgebreid de tijd voor haar cursisten. Zo is er ook ruimte om verschillende praktijkvoorbeelden te bespreken of cases vanuit de organisatie waar je zelf werkt.

Neem contact op voor meer informatie over wat wij voor jou kunnen doen.

Wil je weten wat we voor jou kunnen doen?

Stuur dan even een bericht.

Onze privacyverklaring vind je hier.

Hovestad marketing & strategie maakt op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website en/of Flash-applicaties wordt meegestuurd en door je browser op je harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. Wij maken gebruik van technische cookies ( noodzakelijk voor de technische werking van de website) en analytische cookies (om anonieme gebruiksgegevens te verzamelen). Wij mogen gebruik maken van technische cookies, maar je hebt het recht om te kiezen of je ook analytische inschakelt . Als je deze cookies inschakelt, help je ons om je een betere ervaring te bieden . Cookieverklaring