The Mouldshop
Contentanalyse voor The Mouldshop
The Mouldshop is een webwinkel uit Hillegom gespecialiseerd in de verkoop van vormen, mallen en gereedschappen voor het vervaardigen van taarten, cakes, maar ook voor zeep en bonbons. Door programma’s als Heel Holland Bakt is de interesse in taarten en cakes bakken enorm toegenomen en daarmee ook de markt voor taartdecoraties en taartbenodigdheden. De concurrentie van webshops die hierop inspelen is dan ook groot.
Doel
The Mouldshop wilde weten hoe zij haar organische positie in de Google zoekresultaten kon verbeteren.
Aanpak
The Mouldshop wilde vooral de organische positie in de Google zoekresultaten verbeteren. Daarom is gestart met een zoekwoordenonderzoek en gekeken naar de posities op deze zoekwoorden in Google. Ook is gekeken naar de performance van de webshop zelf en hoe de content verbetert kon worden.
Hulp bij contentstrategie nodig?
Je kunt Linda Hovestad inhuren om één of meerdere sessies te faciliteren om te komen tot een (content)strategie, voor storytelling of het ontwikkelen van een nieuw concept of propositie. Wil je daarover of over onze andere diensten meer weten? Dan ben je altijd welkom voor een virtuele koffie.
Meer voorbeelden?
Wil je weten wat voor soort projecten Hovestad Marketing en Strategie nog meer heeft uitgevoerd? Bekijk dan alle projecten op de klantenpagina.