Strategiesessie Schulinck opleidingen
Strategiesessie voor Schulinck opleidingen
Schulinck, onderdeel van Wolters Kluwer, wilde aan de slag met haar online strategie. In december 2019 was de nieuwe website neergezet en nu was het tijd voor de volgende fase waarbij de focus veel meer ligt op het genereren van traffic, contentmarketing, seo optimalisatie en conversieoptimalisatie.
In een aantal sessies die Linda mocht faciliteren is samen met de marketeers van de afdeling Marketing & Opleidingen gekeken naar de huidige situatie om vervolgens te kijken waar Schulinck naartoe wilde. De deelnemers zijn aan de slag gegaan met de empathy map en daarnaast is de customer journey opgetekend voor de verschillende doelgroepen en segmenten.
Hierdoor kreeg de roadmap voor Schulinck.nl vorm evenals de contentstrategie en campagnes voor 2021.
Ook aan de slag met je online strategie?
Wij geven regelmatig verschillende opleidingen en cursussen als:
- Business Model Canvas
- Value Proposition Canvas
- Customer Journey Mapping
- Storytelling
- Social Media Marketing
- Contentmarketing
Daarnaast kun je Linda Hovestad inhuren om één of meerdere sessies te faciliteren om te komen tot een (content)strategie, voor storytelling of het ontwikkelen van een nieuw concept of propositie. Wil je daarover of over onze andere diensten meer weten? Dan ben je altijd welkom voor een virtuele koffie.
Meer voorbeelden?
Wil je weten wat voor soort projecten Hovestad Marketing en Strategie nog meer heeft uitgevoerd? Bekijk dan alle projecten op de klantenpagina.