Training customer journey marketing

Training Customer Journey marketing

De customer journey is een waardevolle tool om in kaart te brengen welke reis je klant maakt voordat deze besluit voor jou te kiezen (of toch de concurrent). Hoe zorg je ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij jou uitkomt? En hoe voorkom je dat een klant later alsnog afhaakt? In deze training krijg je inzicht in de customer journey en hoe je deze kunt optimaliseren. Ook weet je op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen je organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die je meer klanten zal opleveren omdat je inspeelt op de wensen en behoeften van je klant.

Wat kun je na het volgen van de training Customer Journey marketing?

  • Je kunt je customer journey in kaart brengen en analyseren
  • Je hebt inzicht in de complete klantreis
  • Je hebt inzicht in welke content past bij welk contactmoment
  • Je weet hoe je de customer experience kunt verbeteren en welke kanalen en touchpoints je nog kunt toevoegen
  • Je kunt de juiste instrumenten inzetten om je klanten optimaal van dienst te zijn

Voor wie is de Customer Journey marketing?

De training is bedoeld voor iedereen die binnen zijn/haar organisatie aan de slag wil met de customer journey en hoe je customer journey mapping optimaal kunt toepassen. Je hebt geen specifieke voorkennis nodig. We hebben plek voor maximaal 10 deelnemers per les.

Programma

  • Wat is Customer experience?
  • Wat is Customer journey mapping en hoe kun je dit toepassen op je organisatie?
  • Doelgroepanalyse; wie is je doelgroep?
  • Persona ontwikkelen
  • Funneloptimalisatie
  • Touchpoints en kanalen
  • Bestaande klantprocessen analyseren en verbeteren
  • Nieuwe klantprocessen bedenken
  • Resultaten meten

Tijden

We beginnen om 9.30u met de training en eindigen omstreeks 16.30u.

Waar vindt de training Customer Journey marketing plaats?

De training Customer Journey mapping wordt op meerdere locaties in Nederland gegeven. Je kunt de training volgen op vrijdag of zaterdag. Bekijk onze agenda voor alle data en locaties. Je kunt je hier direct inschrijven of een reservering maken. We bellen je sowieso altijd even voor de intake zodat we in onze lessen ook ruimte hebben om concreet met jouw leerdoelen aan de slag te gaan.

Kosten training Customer Journey marketing

De totale training kost € 395,- voor 1 dag (exclusief 21% btw). Voor alle trainingen wordt er een arrangement bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater voor je geregeld. In het arrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. Onze opleidingen en trainingen zijn belast met 21% btw.

 

 

Meer informatie of direct inschrijven?

Je kunt ons op werkdagen bellen van 08.00 uur tot 21.00 uur (op vrijdag tot 17.00 uur). Je kunt ook een bericht sturen via WhatsApp, van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur. En uiteraard kun je ons ook mailen met je vragen!

Wil je je direct inschrijven voor onze training Social Media Marketing? Raadpleeg dan onze agenda en schrijf je in voor de eerstvolgende training. Je kunt ook een optie nemen en je plek alvast reserveren.

Over de trainer

Linda Hovestad is een doorgewinterde marketeer en heeft al vele organisaties geholpen om met technieken als Lean Start-Up snel problemen in kaart te brengen en scenario’s te schetsen hoe deze opgelost kunnen worden, maar ook hoe deze organisaties kunnen innoveren. Daarvoor werkt Linda ook met de empathy map, persona en customer journey.

Neem contact op

Wil je meer informatie over de diensten die ik je organisatie kan bieden, ben je benieuwd naar mijn beschikbaarheid of wil je vrijblijvend contact om te bespreken hoe ik jou als coach kan helpen? Vul dan je gegevens in. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Bij het invullen van dit formulier wil ik je graag wijzen op de privacyverklaring waarin staat beschreven hoe wij jouw persoonsgegevens verwerken

Hovestad marketing & strategie maakt op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website en/of Flash-applicaties wordt meegestuurd en door je browser op je harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. Wij maken gebruik van technische cookies ( noodzakelijk voor de technische werking van de website) en analytische cookies (om anonieme gebruiksgegevens te verzamelen). Wij mogen gebruik maken van technische cookies maar u heeft het recht om te kiezen of u ook analytische inschakelt . Als u deze cookies inschakelt, helpt u ons om u een betere ervaring te bieden . Cookieverklaring