Training en Workshops

Behalve marketingadvies, interim en coaching, kun je bij Hovestad marketing en strategie ook terecht voor verschillende trainingen en workshops.

Portfolio: Opdracht CONTEXT Architectuur&Advies

Strategiesessie

Gedurende de strategiedagen ga je jouw eigen business onder de loep nemen. Waar sta je nu? Volg je nog steeds de koers die je voor ogen had? En wat heb je vervolgens nodig als ondernemer om weer focus aan te brengen? Strategiedagen worden zowel in groepssessies aangeboden als incompany. Bij incompany spitsen we de dag echt toe op jouw eigen business. Je hebt dus niet alleen je focus bepaald maar ook een concreet plan aan het einde van de dag.

Kies je voor een groepssessie met andere ondernemers, dan staat de dag behalve reflecteren ook in het teken van netwerken en kennisdelen met andere ondernemers. Juist in groepen krijg je behalve een spiegel ook volop praktische tips die je meteen kunt toepassen in je eigen bedrijf. Want een andere ondernemer is misschien wel heel goed in jouw vraagstuk en jij kunt deze ondernemer misschien ook weer helpen.

Meer weten?
Propositieontwikkeling Hovestad marketing en strategie

Workshop Business Model Canvas

Gedurende de workshop Business Model Canvas ga je echt concreet met jouw strategie aan de slag. Het Business Model Canvas, van Osterwalder en Pigneur is hét instrument dat jou helpt weer focus aan te brengen in je strategie. Of om als starter juist jouw businessplan en strategie te ontwikkelen. Daarbij komen ook alle facetten van een goed doordacht verdienmodel aan bod.

Deze workshop is zowel door start-ups te volgen die hun strategie nog moeten vormgeven. Maar ook door bedrijven die al een tijdje bezig zijn en hun huidige strategie willen aanscherpen of zelfs willen herzien. De workshops Business Model Canvas zijn zowel als open inschrijving als incompany te volgen.

Meer weten?
Training Value Proposition Canvas

Value Proposition Canvas

Gedurende de workshop Value Proposition Canvas leren we alle ins en outs van een goede waarde propositie en hoe je deze vormgeeft. We gaan hierbij uit van jouw doelgroep, wie wil je aanspreken met jouw aanbod? Wat is de motivatie van deze potentiële klant om voor jou te kiezen? Welke probleem los je op voor jouw klant? Juist door de klant centraal te stellen ontwikkel je waarde proposities waar jouw klanten echt op zitten te wachten.

Meer weten?
Tips voor je Customer Journey

Customer Journey Mapping

Weet jij wie jouw klant is en hoe jouw potentiële klant zich oriënteert voordat deze op jouw site komt? En weet je ook wat de triggers zijn van jouw klant, voordat deze besluit jouw site te kiezen in plaats van die van de concurrent? Of waarom jouw bezoeker besluit op jouw site te bestellen? Bij ieder bedrijf gaat het om omzet, maar als je bezoekers uitblijven of je converteert niet naar orders, dan heb je een probleem.

Met de customer journey breng je de klantreis in kaart met het doel inzicht te krijgen in de contactmomenten met jouw potentiële klant. De techniek waarmee je dat doet heet Customer Journey Mapping.

Gedurende de workshop nemen we je mee door de techniek en daarna kun je deze toepassen op jouw eigen bedrijf. Vervolgens heb jij veel beter inzicht in wat jouw potentie klant wil en welke contactmomenten je nu (nog) niet optimaal benut. Maar ook of er belemmeringen zijn in je bestelstroom zoals bijvoorbeeld een bestelbutton die op een onlogische plaats staat.

Meer weten?

Meer informatie? Vraag direct jouw gratis sparsessie aan!

Soms vraag je je af, ben ik nog wel met de juiste dingen bezig. Volg ik nog wel de koers die ik voor ogen had. Of je resultaten blijven achter en je wilt weten hoe je hierop kunt bijsturen. Maar ook wat je dan exact moet doen.

Met een gratis telefonische sparsessie van Linda Hovestad gaan we in op deze thema’s. Aan de hand van ons gesprek vat ik concreet samen wat we hebben besproken en wat de mogelijke next steps zijn. De sparsessie is gratis en duurt ongeveer een half uur.

Vervolgens heb je zelf de keuze of en hoe je er een vervolg aan wilt geven. Je bent tot niets verplicht. Maar je steekt er altijd wat van op!

Direct sparren?! Neem contact op!

Hallo. Ik ben Linda Hovestad. Ik ben een strategische, technisch onderlegde senior marketingadviseur met een no-nonsense houding en brede marketing werkervaring. Ik ben analytisch zeer sterk, met name in het snel doorgronden van het (communicatie)probleem, het overzien van het grote plaatje, verbanden kunnen leggen tussen oorzaak en gevolg, het trechteren van grote hoeveelheden informatie naar de kern van het probleem en vervolgens uitzetten van benodigde acties om tot een oplossing te komen. Ik sta bekend als een marketingexpert met hoge executiekracht, iemand die creatief is en altijd oplossingen ziet. Ik ben sterk in het onderhouden van relaties en altijd op zoek naar de verbindende schakel. En dan met name de verbinding tussen klant en de interne organisatie.
Vraag direct jouw sparsessie aan